GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
Mi történik a rendelés után?
A kiválasztott termék/termékek rendelése után automatikusan küldünk egy visszaigazolást a rendelés beérkezéséről és a feldolgozás megkezdéséről. Ha a rendelt termék vételárának kiegyenlítését banki átutalással választotta, akkor 24 órán belül Díjbekérőt küldünk, melyen szerepel bankszámlaszámunk és a Díjbekérő sorszáma. Ezt a sorszámot kérjük az átutaláskor Közleménybe feltüntetni. A vételár beérkezése után újra küldünk egy visszaigazoló e-mail-t, melyben tudatjuk, hogy a vételár beérkezett és a kristálycsillárok, kristálylámpák esetén a gyártás elkezdődött. Ezután a rendelt termék / termékek kiszállításról szóló információkat a csomagszállító cég küldi Önnek.
Hogyan lehet fizetni a rendelt termékért /termékekért?
A rendelés során lehetőség van utánvétes fizetést vagy banki átutalást választani, ám az Általános Szerződési Feltételekben leírtak alapján utánvétes fizetésre csak a bruttó 100 ezer Ft alatti vásárlásnál és kizárólag tapéták, dekorációk vásárlása esetén van lehetőség. A bruttó 100 ezer Ft feletti rendelések esetén csak banki átutalással lehet a termékek vételárát kiegyenlíteni, az általunk küldött Díjbekérő alapján.
Miért nem lehet a kristálycsillárokat, kristálylámpákat átvételkor, utánvéttel kifizetni?
A kristálycsillárok, kristálylámpák minden esetben rendelés alapján egyedileg készülnek, akár személyes megrendelői igényre szabva. Emiatt a kristálycsillárok, kristálylámpák visszaküldése sem lehetséges, továbbá az előrefizetés biztosítja számunkra a rendelés komoly szándékát.
Utalásnál felmerülnek-e plusz költségek, hova kerül az átutalt összeg?
A Díjbekérőn szereplő számlaszámunk magyar, háromszor nyolcjegyű számlaszám, mely a nemzetközi Wise pénzügyi szolgáltatónál vezetett számlaszámunk. A kedvező pénzügyi konstrukciónak köszönhetően ügyfeleinknek nem kerül plusz költségbe az utalás, továbbá a külföldi központunk miatt a devizaátváltási díjjal sem kell kalkulálni. Átutalási költség csak abban az esetben merülhet fel, ha Ügyfelünknek a banki díjcsomagja átutalási díjat számol fel a tranzakcióért.
Számlaszámunk: 12600016-10348536-27393729
Számlavezető: Wise Europe SA
Számla tulajdonos: Martin Petřík, Extraglass
Mennyi a szállítási díj?
A szállítás minden esetben csomagküldő szolgáltatón keresztül történik Csehországból, a rendeléskor megadott szállítási címre. A szállítás díja rendelésenként tapéták, dekorációk, képek, tisztítószerek esetén bruttó 2.800 Ft, kristálycsillárok, kristálylámpák esetén 3.800 Ft, mely a rendelés folyamán a termék/termékek vételárához hozzáadódik, a számla végén így már a szállítási díjjal növelt összeg található. Ezen felül a szállítási díjért további költség nem keletkezik.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelt termék?
Webáruházunkban szereplő termékek szállítási ideje 16 nap, mely idő maximális, de korábbi érkezés is kalkulálható. Kivételes esetben (pl. pandémia miatti üzemszünet, alapanyaghiány, stb.) előfordulhat, hogy meghosszabbodik a rendelt termék érkezési ideje, de ha ez történik, minden esetben jelezzük már a rendelés beérkezését követően. A kristálycsillárok, kristálylámpák szállítási ideje attól a naptól kezdődik, amikor beérkezik a vételár a pénzintézeti számlánkra.
Mi történik, ha a rendelt kristálycsillár vagy kristálylámpa része sérülten érkezik?
A kristálycsillárokat, kristálylámpákat szétszerelt állapotban szállítjuk, alkatrészenként alaposan csomagolva, mellékelt összeszerelési útmutatóval. A gondos csomagolás ellenére viszont előfordulhat, hogy lesz olyan alkatrész, ami sérülten érkezik, hiszen törékeny áruról van szó. Ebben az esetben, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, küldjön fotót a sérült alkatrészről és ha szállítás közbeni sérülés áll fenn, akkor mihamarabb díjmentesen küldjük az új alkatrészt.
E-mail cím: info@extraglass.hu
Telefonszám: +36 30 186 5768
Hol lehet megtekinteni a kristálycsillárokat, kristálylámpákat?
Elsősorban webáruházként működünk Európa több országába történő szállítással közel 10 éve. Mivel egyre több igény merült fel személyes megtekintésre Magyarországon, így jövőbeni célunk, hogy folyamatosan bővülő létszámú viszonteladó partnereinknél lehessen megtekinteni a kristálycsillárokat, kristálylámpákat, ahol rendelésre is lehetőség van.
Partnerünk: INKU Nyíregyháza, 4400 Nyíregyháza, Szent I. u. 6.
Miként értendőek a kristálycsillárok, kristálylámpák termékleírásánál a méretek?
Minden termékünk részletes leírásában szerepelnek méretek, melyek segítenek a döntésben, hogy a legideálisabb méretű világítást kerüljön otthonába, üzletébe vagy irodájába.
A szélességi méret a világítótest legszélesebb pontján mért értéket jelenti. A magassági méret mennyezeti kristálycsillárok esetén a termék legmagasabb és legalacsony pontja között mért érték. Függesztett kristálycsillárok esetén a magassági méreteket az alábbi kép szemlélteti.
Milyen anyagból készülnek a kristálycsillárok?
A kristálycsillárok, fali lámpák és álló- és asztali lámpák üvegalkatrészei báriumból vagy ólomkristályból készülnek, akár egyszerű préseléssel, akár ezeket az alkatrészeket csiszolással és finompolírozással tovább munkálják lámpatestekké.
Egyes lámpatestek kivételével a kristálycsillárokhoz, fali lámpákhoz, valamint álló- és asztali lámpákhoz használt összes látható alkatrész polírozott sárgarézből készül. Ezt a sárgarezet ezután tartós lakkréteggel kezelik, amelyet 150 °C-nál magasabb hőmérsékleten égetnek ki.
Mennyire tartós a kristálycsillárok, lámpák és falilámpák felülete? A fém részek nem feketednek el?
A kristály lámpatestekhez használt sárgaréz alkatrészeket 150 °C feletti hőmérsékleten égetett kiváló minőségű lakkréteg tovább védi az oxidáció ellen. Ha ezt a kristálycsillár, lámpa vagy fali lámpa rétegét nem éri fizikai vagy mechanikai sérülés, akkor nem történik meg a kristálycsillárokhoz, lámpákhoz és fali lámpákhoz használt sárgaréz alkatrészek oxidációja és ezáltali megfeketedése.
Lehet-e rendelni kristálycsillárokat, fali lámpákat és álló- és asztali lámpákat az adott modellhez eredetitől eltérő díszítéssel?
Igen. A kristálycsillárokhoz, fali lámpákhoz, valamint álló- és asztali lámpákhoz való csillárdíszítések bizonyos mértékig felcserélhetők. Közös megegyezés és új kalkuláció után tudunk kristály díszítőelemeket cserélni ügyfeleink részére a kívánt díszítéstípusnak megfelelően.
A lámpákat izzókkal szállítják?
Az összes csillárt, fali lámpát és lámpát alapkivitelben, izzók nélkül szállítjuk. Ez alól csak a 12 V-os izzót és G4-es foglalatot tartalmazó lámpatestek jelentenek kivételt. Érdeklődés esetén az összes világítást izzóval is tudjuk szállítani. Az izzók ebben az esetben külön kerülnek számlázásra.
Milyen típusú izzók használhatók kristálycsillárokhoz, fali lámpákhoz és álló- és asztali lámpákhoz?
A kristálycsillárokhoz, fali lámpákhoz, valamint álló- és asztali lámpákhoz használható izzó típusát minden esetben az egyes lámpatestek termékrészletében és használati utasításában feltüntetjük. Ezenkívül mindig javasoljuk, hogy átlátszó üvegű (nem matt) izzót használjon, hogy a fénysugárzás jobb és tisztább áthaladását biztosítsa a kristálydarabokon.
Lehetséges a csillárokat úgy csatlakoztatni, hogy a csillár izzóinak csak a fele világítson?
Igen, a 6 vagy több karral (izzóval) rendelkező csillárok dupla kapcsolóhoz való csatlakoztathatósággal készülnek.
Lehetséges-e kristálycsillárokat, fali lámpákat, valamint álló- és asztali lámpákat közvetlenül, saját tervezésű méretre rendelni?
Igen, gyártunk kristálycsillárokat, fali lámpákat és álló- és asztali lámpákat is a megrendelő igényei és kivitele szerint. Mindehhez egyeztetés céljából keresse az EXTRAGLASS értékesítési osztályát.
További kérdések, információk esetén, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a magyarországi képviseletünkkel a +36 30 186 5768 telefonszámon vagy az info@extraglass.hu e-mail címen.
EXTRAGLASS