( HU ) ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
( HU ) ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
A jelen ÁSZF tartalmazza az extraglass.hu (továbbiakban: Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe: www.extraglass.hu
Tartalom:
- Általános rendelkezések, a szerződés alanyai
A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban: Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Martin Petřík EXTRAGLASS, Koperníkova 390/5, 736 01 Havířov, Csehország
Adószám: 67308929
Cégjegyzékszám: CZ7706235207
Bankszámlaszám: 12600016-10348536-27393729 (magyarországi, belföldi átutalás) Wise Europe SA, Avenue Marnix 13-17, Brussels, 1000, Belgium
E-mail: info@extraglass.hu
Telefon: +36 30 186 5768 - Megrendelő/Felhasználó: a Webáruházban bármely elektronikus szolgáltatásra regisztráló vagy a Szolgáltató részére megrendelést küldő személyek. (továbbiakban: Felhasználó vagy Megrendelő)
- Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása
Az ÁSZF Megrendelő által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő regisztrálja magát. - Elektronikus szolgáltatások
3.1. Fiók létrehozása:
Regisztrációs adatlap kitöltésével, regisztráció kérelmével. Regisztrációhoz szükséges adatok: név, e-mail cím, jelszó. A Fiókot a felhasználó határozatlan ideig, ingyenesen használhatja. A fiókot a felhasználó az Ügyfélszolgálatnak címzett írásbeli kérelemmel bármikor töröltetheti.3.2. Megrendelési adatlap
A megrendeléshez szükséges a megrendelési adatlap kitöltése, és a megrendelés elküldése (eddig a pillanatig áll fenn a bevitt adatok Felhasználó általi módosításának lehetősége). A megrendeléshez szükséges adatok: név, cím, e-mail cím, telefonszám, adásvételi szerződésre vonatkozó adatok: termék/ek, mennyiség, szállítási cím, szállítási módja, fizetés módja A Megrendelési adatlap használata ingyenes.3.3. Hírlevél
A hírlevélre való feliratkozáshoz szükséges, hogy a Felhasználó az e-mail címének megadásával azt igényelje, és a feliratkozás megerősítése érdekében megküldött e-mailben található linkre kattintás által azt megerősítse. A hírlevélre a Fiók létrehozásával egy időben is fel lehet iratkozni. A hírlevélre a feliratkozás határozatlan időre szól. A Felhasználó a megfelelő linkre kattintva vagy az Ügyfélszolgálatnak címzett írásbeli kérelemmel bármikor leiratkozhat a hírlevélről.3.4. Az elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatban felmerülő észrevételek (kivéve a termékre vonatkozó szavatossági és jótállási igényeket) a Felhasználó az Ügyfélszolgálat e-mail vagy postai címére küldött írásbeli levelével teheti meg. Kérjük, levelében jelölje meg az a) észrevétel tárgyát, azzal kapcsolatos körülményeket, rendellenességeket, előfordulásának időpontját; b) a felhasználó igényeit; c) a felhasználó elérhetőségét. Bármilyen észrevételre az Ügyfélszolgálat azonnal, de legkésőbb az észrevétel kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül válaszol.
-
Az adásvételi szerződés létrejötte
4.1. Amennyiben a Felhasználó a megrendelési adatlap megküldésével megrendelést tett a Webáruházban, és az Ügyfélszolgálat a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a Felhasználó és a Szolgáltató között.
4.2. A megrendelés visszaigazolása a megrendelési adatlapon feltüntetett e-mail címre történik, amelyben a Szolgáltató/ Ügyfélszolgálat nyilatkozik arról, hogy a megrendelést kézhez kapta, elfogadta, és megerősíti az adásvételi szerződés létrejöttét.
4.3. Amennyiben a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a Felhasználóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Megrendelő ajánlattételi kötöttsége alól mentesül.
4.4 A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
4.5. Az adásvételi szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A Felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
4.6. A termék lényeges tulajdonságai: a Felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
- Fizetési feltételek
5.1. A Webáruházban feltüntetett árak forintban (HUF) vannak megadva. A közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A megrendelés tárgyát képező termék adóval összevont, összesített áráról, valamint a kézbesítés költségeiről (szállítási költség, kézbesítési és postai költség) és más költségekről, ha pedig nem lehetséges a díjak összegének megállapítása, akkor a teljesítés költségeiről a Webáruház oldalain tájékozódhat a megrendelés megtétele közben, és abban a pillanatban, amikor a megrendelési adatlap elküldésével szándéknyilatkozatot tesz adásvételi szerződés megkötésére.
5.2. Lehetséges fizetési módok:
a) Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg, bruttó 100.000 Ft, azaz egyszázezer Forint egyidejű rendelési összeghatárig (utánvét) tapéták és dekorációs termékek rendelése esetén;
b) átutalással. Ha a tapéták és dekorációs termékek rendelése esetén a rendelési összeg meghaladja a bruttó 100.000 Ft-ot, azaz az egyszázezer Forintot, akkor a rendelt termék vételárának kiegyenlítése csak előre utalással történhet, a Webáruház által küldött Díjbekérőn feltüntetett számlaszámra és fizetési határidővel. Kristálycsillárok és kristálylámpák rendelése esetén a vételár kiegyenlítése csak átutalással, előreutalással lehetséges, a vételár mértékétől függetlenül, a termék/termékek egyedisége okán. A vételár beérkezésének napja a termék szállítási idejének kezdő időpontja, mely szállítási idő a termék adatlapján tájékoztató adatként szerepel.
Utánvét esetén a Felhasználó a küldemény kézhezvételekor köteles a vételárat megfizetni.
6. A termék kézbesítése
6.1. A termék kézbesítése Magyarország területén lehetséges.
6.2. A termék kézbesítése díj ellenében történik, kivéve, ha az adásvételi szerződés mást állapít meg.
6.3. A termék kézbesítésének költségei (szállítási, kézbesítési és postai szolgáltatási díj) a Megrendelés megtétele során kerülnek feltüntetésre, illetve a Felhasználó az adásvételi szerződés megkötésére irányuló szándéknyilatkozatának megtétele időpontjában.
6.4. Az alábbi kézbesítési módok lehetségesek:
- Futárszolgálattal történő kézbesítés előzetes vagy átvételkor történő fizetéssel.
- Az Ügyfélszolgálat által megjelölt üzletben történő személyes átvétel ingyenes.
6.5. A megrendelés feladásának határideje a fizetés jóváírásától számított 16 munkanap, kivéve, ha az adott termék leírásában vagy a megrendelés megtételekor rövidebb határidő van megadva. Különböző feladási határidővel rendelkező termékek esetén a feladás határideje a leghosszabb határidő, ami azonban nem haladhatja meg a fizetés jóváírásától számított 16 munkanapot.
6.6. A megrendelés feladásának határidejét a fizetési módtól függően szerint a következőképpen számoljuk
a) banki átutalással vagy bankkártyával történő fizetés esetén a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírás napjától;
b) utánvét esetén az adásvételi szerződés megkötésének napjától
6.7. A termékek kiszállítását az Ügyfélszolgálat a Felhasználóval egyeztetett időpontban végzi. A felhasználó köteles a kiszállítás (vagy a személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
7. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
-
7.1 Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítéstől számított tizenkét hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított tizenkét hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
-
8. Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
8.1. Írásban:
a) postai úton: Martin Petřík EXTRAGLASS, Koperníkova 390/5, 736 01 Havířov, Csehország
b) e-mailben: info@extraglass.hu8.2. A bejelentéssel kapcsolatban a Szolgáltató legkésőbb 14 naptári napon belül nyilatkozik, ennek hiányában a reklamációt indokoltnak tekintette.
8.3. Amennyiben a reklamáció megítéléséhez szükséges, az Ügyfélszolgálat megkéri a felhasználót, hogy a Szolgáltató költségére juttassa el a terméket az alábbi címre: Martin Petřík EXTRAGLASS, Koperníkova 390/5, 736 01 Havířov, Csehország.
8.4. Igénybejelentés tartalma: vásárló neve, címe; termék megnevezése, vételár; vásárlás időpontja; hiba bejelentésének időpontja; hiba leírása; vásárló által érvényesíteni kívánt igény.
8.5. Fogyasztói jogvita esetén a felhasználó az illetékes alábbi békéltető testülethez fordulhat:
8.6. Ha problémája merül fel egy termékkel kapcsolatban, amelyet a EXTRAGLASS online-tól vásárolt és panaszát nem sikerült érvényesíteni a EXTRAGLASS-nál, akkor panaszát benyújthatja az EU online vitarendezési platformján („ODR platform”). Az ODR platform az EU-n belüli fogyasztók és kereskedők számára lehetővé teszi, hogy bíróságon kívül próbáljanak meg egyezségre jutni az online vásárlásból eredő panaszokkal kapcsolatban. Ez a felhasználóbarát és interaktív honlap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető és ingyenesen használható. Az ODR platform használatával a fogyasztó és a kereskedő megegyezhetnek egy vitarendezési testület kiválasztásában, majd ezt követően végigmennek egy folyamaton, hogy megoldást találjanak a fogyasztó panaszára. Az ODR platform itt érhető el: http://ec.europa.eu/odr.
Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31 - 9. Elállási jog (45/2014.(II.26.) Korm. rendelet)
Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: EXTRAGLASS Martin Petřík, Koperníkova 390/5, 736 01 Havířov, Csehország vagy info@extraglass.hu e-mail címre. Ön határidőn belül gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi a fenti elérhetőségekre a nyilatkozatát.
A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek értelmében, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 29. § (1) bekezdés c) pontja alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti elállási és felmondási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
Tekintettel arra, hogy a Webáruház által forgalmazott valamennyi világítástechnikai berendezés egyedileg, a vevő utasítása alapján készül, a Rendelet alapján a fogyasztónak nincs lehetősége az elállási és felmondási jog gyakorlására a Webáruházból megrendelt világítástechnikai termékek vonatkozásában.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
( EN ) General Commercial Terms and Conditions (GCTC)
Business conditions of the e-shop www.extraglass.com and www.extraglass.cz and www.extraglass.hu abide by thereinafter mentioned purchase rule as well as valid legislative and purchase customs.
Keeper of e-shops: www.extraglass.com www.extraglass.hu and www.extraglass.cz:
Martin Petřík, Koperníkova 390/5, 736 01 Havířov, Czech Republic
Ident. Nr.:67308929, VAT-Ident.-Nr.:CZ7706235207- Order of goods
Goods order
A client confirms obligation of his order and means agreement with the business conditions of e-shop www.extraglass.com and www.extraglass.cz by sending an internet (e.g. also a written, an e-mail and telephone) order of chosen goods. Sending the order is considered to be a suggestion of a purchase contract. If a client fills up an e-mail address correctly, a copy of order will be delivered to this e-mail as a confirmation of order registration to the order system of e-shop. If a copy of order is not delivered to the mentioned e-mail, please contact us as soon as possible. We always inform every client about receiving and the status of order by telephone as well, therefore it is important to put on telephone contact in compulsory fields.
Other possibilities of goods order
Also you can order goods by a telephone and a fax (the telephone numbers are mentioned in contacts on www.extraglass.com and www.extraglass.hu and www.extraglass.cz) or by e-mail (business@extraglass.com).
The order is always considered to be obligatory for both sides, if it is not arranged differently.
Purchase contract rises at the moment of ordered goods taking-over by buyer. It is important to fill up every data and belongings in the form properly so that the order sent by mail is valid. The delivery place of goods is the delivery address mentioned in order form. Property right to the goods passes on buyer after its payment and taking-over.
- Possibilities of payment and transport
Bank transfer to the account:
- 12600016-10348536-27393729 TransferWise Europe SA, Avenue Marnix 13-17, Brussels, 1000, Belgium
A client receives an invoice ( or according to the agreement a deposit invoice) with subsidiary variable symbol to make payment after choosing goods and sending the order. Time of production and shipping begins right after the total amount of money is received on the account of the seller.
3. Delivery of goodsGoods are made according to the orders of clients and are standardly expedited within 16 working days from ordering goods (goods are always made on order In case of unavailability of the goods or longer delivery times, the customer will always be informed by telephone or email.
- Guarantee
All offered goods are standardly of high quality and we provide full warranty according to the valid legislative and guaranty conditions of producer. (24 months for new goods and 6 months for used goods)
- Avoidance of purchase contract
According to the law a buyer-physical entity has the right to return goods (which are purchased through the e-shop) without information of reasons within 14 days from taking-over. Goods can not to be damaged in any manner, have signs of use, magged, devalued by another way and have to be packed in original wrapping together with all equipment! You have to enclose all documents including invoice and certificate of warranty. Consequently (into 30 days) we send to the client appropriate sum which will be reduced by full transporting charges and other arguable charges connected with sale of goods.
- Cancellation of order
Cancellation of order on the part of buyer
If an order is received, goods were not expedited and an invoice was not covered (build-to-order was not started), you can cancel an order by a written registered letter (in case of need by an e-mail) within 14 days since reservation. In case of later cancel of order, www.extraglass.com www.extraglass.hu and www.extraglass.cz has a right for a compensation of the damage, firstly arguable charges connected with a production and an expedition of goods etc.
Cancellation of order on the part of seller
E-shops keeper has the right to cancel order or its part in case of expressive change of price. A client will be informed about cancellation of order without delay. If a client covered a value of ordered goods, we will return this sum by amount brought as soon as possible.
- Keeper
Keeper of e-shops www.extraglass.com www.extraglass.hu and www.extraglass.cz:
EXTRAGLASS Martin Petřík, Koperníkova 390/5, 736 01 Havířov, Czech Republic
Ident. Nr.:67308929, VAT-Ident.-Nr.:CZ7706235207- Protection of personal datas
We respect the trust of our clients and we covenant that we will protect their datas which have been mentioned for realization of order (f.e.:name, address, telephone number, e-mail, bank account, ID, VAT-ID etc.) These datas are considered as discreet. Personal datas about clients will not be given to third party except those which participate in processing of clients order (bank and transporter). Datas will be given only in necessary range. A keeper uses datas only for common communication with client.
COMPLAINTS PROCEDURE
This Complaints Procedure regulates the manner and conditions of claiming defects in goods purchased through the EXTRAGLASS online store Martin Petřík, Koperníkova 390/5, 736 01 Havířov-Město, Czech Republic, ID: 67308929, Tax ID: CZ770235207
Phone Number: +42060448358
Contact e-mail: info@extraglass.com- Liability for defects in goods
As a seller, we are responsible for ensuring that the goods are free from defects upon receipt. This means that the goods:
- has the qualities that have been agreed between us that we describe or could have expected regarding the nature of the goods and the advertising;
-Is in appropriate quantity, measure or weight, and
- complies with legal requirements.
The color defect cannot be regarded as a difference in color shades in reality and on electronic display devices. If the goods do not meet your expectations, if you are a consumer, you have the right to withdraw from the contract within 14 days of receipt of the goods in accordance with Article 5 of the General Terms and Conditions.
If a defect occurs within six months of receipt, the goods are deemed to have been defective upon receipt.
Furthermore, we are responsible for ensuring that defects do not occur within the warranty period. If you are not a consumer, the quality guarantee is not provided to you. Article 2 applies only to consumers.
2. Warranty Period
For unused consumer goods, the warranty period is twenty-four (24) months from receipt of the goods unless a longer warranty period is provided on the website or in the documents accompanying the goods. For used goods, the warranty period is twelve (12) months from receipt of the goods.
3. Rights of defective performance
In the event that a defect occurs during the warranty period for which the purchased product cannot be used properly, and the defect can be removed, you have the right to repair it free of charge.
In the case of a removable defect on a previously unused product, instead of removing the defect, you may require the defective product to be replaced for a perfect or reasonable discount on the purchase price.
In the case of a defect that cannot be removed and which prevents the goods from being properly used as non-defective goods, you have the right to exchange the goods, to a reasonable discount on the purchase price or to withdraw from the contract.
You also have the right to a reasonable discount even if we are unable to supply you with a new item free of defects. You are only entitled to a reasonable discount on the purchase price for used goods.
You do not have the right to withdraw from the contract if you cannot return the goods as you received them (except as provided by law).
4. Rights from defective performance cannot be claimed
You are not entitled to any defective performance rights if:
- you knew about the defect before taking over;
- you have caused the defect yourself;
- the warranty period has expired.
Furthermore, the warranty and liability for defects do not apply to:
- wear and tear caused by its use - defects caused by misuse of the goods, failure to follow instructions, improper maintenance or improper storage.
For things sold at a lower price, we are not responsible for the defect for which the lower price was agreed.
We are not liable for any personal injury or property damage or goods damage caused by unprofessional handling or improper assembly, or misuse of goods or negligence!
5. Proceed with the complaint
Apply the claim without undue delay after the defect is detected.
The claim can be claimed as follows:
You need to deliver the claimed goods (other than cash on delivery, which we do not accept) to the delivery addressMartin Petřík EXTRAGLASS, Koperníkova 390/5, 736 01 Havířov-Město, Czech Republic
Phone Number: +420604486358
Contact e-mail: info@extraglass.comWhen shipping, pack the goods in a suitable container so that they are not damaged or destroyed.
It is appropriate to enclose with the goods proof of purchase of goods or tax document - invoice, if it was issued, or other document proving the purchase of goods, together with a description of the defect and a proposal on how to handle the complaint. Failure to submit any of the above-mentioned documents does not prevent a positive settlement of the claim under the legal conditions.
The moment of filing a complaint is the moment when the occurrence of the defect was notified to us and the right of liability for defects of the sold thing was exercised.
We handle complaints without undue delay, but no later than 30 days from the date of claim, unless otherwise agreed. We will issue a written confirmation of your claim and settlement.
In the event of a disputed complaint, we will decide to accept it within three business days of the claim being filed.- On the website http://ec.europa.eu/consumers/, you will find an ODR system for out-of-court consumer dispute resolution between consumers and traders. The ODR Platform is an interactive and multilingual website that aims to provide comprehensive service to consumers and traders seeking out-of-court settlement of disputes involving contractual obligations arising from online sales or service agreements.
Megnevezés:
Martin Petřík EXTRAGLASS
Koperníkova 5
736 01 Havířov
Csehország
web: www.extraglass.com
e-mail: info@extraglass.com
Cégjegyzékszám: 67308929
Adószám: CZ7706235207
telefon: +36 30 186 5768 - EXTRAGLASS Magyarország
info@extraglass.hu